Рефлексія. Модуль 8.
Цей модуль дозволив мені переглянути власні підходи оцінювання результатів учнівської роботи.Оцінювання відбувається протягом всієї роботи в проекті і носить підтримуючий, спрямовуючий характер. Всі розроблені форми оцінювання мають на меті вимірювання на основі чітких критеріїв, мають конкретні десктиптори, які дозволяють не лише вчителю оцінювати учнівську діяльність, а й учням планувати її за чітко визначеними вимогами.
Разом з тим хочу в подальшому спробувати розробити власні засоби, адже нові вміння , отримані мною, потрібно використати.
Разом з тим хочу в подальшому спробувати розробити власні засоби, адже нові вміння , отримані мною, потрібно використати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий